Wszystkie fotografie pochodzą z albumów rodzinnych (głównie z Kuchar i Bronnej Góry). Większość zdjęć wykonał mój dziadek © Jan Ficki. Portrety Heleny Mniszek to produkcje przedwojennych zawodowych fotografów. Skany z odbitek na potrzeby witryny są mojego autorstwa. Teksty: Barbara Wachowicz, Stanisław Radomyski, Maria Ficka, Maria Darkiewicz i moje.

Michał Rażniewski

środa, 2 sierpnia 2000

Jak powstała strona

Przypomniałem sobie o zbiorze rodzinnych pamiątek. W szafie leżą albumy pełne fotografii, różnych dokumentów, wycinków z prasy. W pewnym momencie wpadł mi w ręce kolorowy miesięcznik, wytarty, nieco wygnieciony, w którym znalazłem artykuł opatrzony pięknymi starymi zdjęciami. Tak ... to tekst, który czytałem prawie 30 lat temu. Zawiera wspaniały opis działalności pisarskiej (i nie tylko) mojej Prababci Heleny Mniszek. Autorką artykułu jest Barbara Wachowicz. Ostatnio zajmuję się tworzeniem swoich prywatnych stron internetowych. Dlatego zrodził się pomysł zaprezentowania tego tekstu i przedwojennych fotografii z albumu dziadka w Internecie. Zalążek niniejszej strony powstał w 2000 roku.

Kontakt za pomocą poniższego formularza lub e-mail : razmich(at)wp.pl

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *