Wszystkie fotografie pochodzą z albumów rodzinnych (głównie z Kuchar i Bronnej Góry). Większość zdjęć wykonał mój dziadek © Jan Ficki. Portrety Heleny Mniszek to produkcje przedwojennych zawodowych fotografów. Skany z odbitek na potrzeby witryny są mojego autorstwa. Teksty: Barbara Wachowicz, Stanisław Radomyski, Maria Ficka, Maria Darkiewicz i moje.

Michał Rażniewski

środa, 2 listopada 2016

Izba pamięci Heleny Mniszek

Otrzymałem przemiły list i zdjęcia od Pani Bogusławy Szmurło. Cytuję go w całości.
Szanowny Panie Michale! Od jakiegoś czasu planowałam do Pana napisać ale nie miałam zdjęć wyremontowanej plebanii. Plebania w Zembrowie jest pięknie wyremontowana i ma być w niej izba pamięci Heleny Mniszek, muzeum lokalnych "staroci" i nie wiem co tam jeszcze. Nie byłam w środku ponieważ księdza nie zastaliśmy. Proboszcz planuje dalsze remonty między innymi kaplicy Trębickich przy której są groby.


Jestem pod wrażeniem Pana pracowitości. Fakt, że fotografia to Pana pasja. Ale zrobienie albumów i stron to już wymaga pracy. Promuje Pan mocno swoje strony pięknymi zdjęciami. Myślę, że władze samorządowe to zauważają, czego bardzo życzę!

Pozdrawiam w jesienny deszczowy wieczór 

Bogusława Szmurło

Oto zdjęcia autorstwa pani Bogusławy.

Kontakt za pomocą poniższego formularza lub e-mail : razmich(at)wp.pl

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *